aktualności informacje

2017-02-04

BARDZO UDANE ZIMOWISKO 2017

Skończyły się ferie, czas zakasać rękawy i gorliwie wziąć się do nauki. Przed młodzieżą i dziećmi II semestr roku szkolnego. Zapewne głęboko pozostaną w pamięci uczestników parafialnego zimowiska chwile spędzone w Górach Świętokrzyskich. Rekordowa liczba, bo 85 osób: dzieci, młodzieży i opiekunów wyjechało pod koniec stycznia na zimowy wypoczynek w Świętokrzyskiem. Miejscem noclegowym był ośrodek Caritas w małej miejscowości Kaczyn, którą trudno znaleźć nawet na dokładnej mapie. Była to prawie „pustynia”, gdyż do najbliższego sklepu wędrowaliśmy prawie 2 km.

Śnieg nie padał, ale pozostało go sporo z dni wcześniejszych, iż mogliśmy skorzystać z kuligu oraz zjazdów na „jabłuszkach”. Temperatura w nocy spadała do – 18 stopni. Skorzystaliśmy z bliskości gór i oczywiście zdobyliśmy najatrakcyjniejszy szczyt - Łysą Górę, o wysokości „aż” 594 m.n.p.m. Skorzystaliśmy także z kąpieli w aquaparku, ponadto zwiedziliśmy miasto filmowego Ojca Mateusza - Sandomierz, pokłoniliśmy się patronce Zmartwychwstańców w Sulisławicach – Matce Bożej Bolesnej, nieźle bawiliśmy się w JuraParku w Bałtowie poznając historię dinozaurów, zwiedziliśmy okazałą Jaskinię Raj i oczywiście nie brakowało czasu na modlitwę, codzienną Eucharystię i pojednanie się z Bogiem w sakramencie pokuty.

Czekamy teraz na wyjazd wakacyjny. A będzie on w Karkonoszach w Miłkowie, obok Karpacza w dniach 16-28 lipca… Oby do wakacji!

Nasi Dobroczyńcy:
Mirosław i Maria Zdanowicz
Parafialny Zespół Caritas
Anonimowi Dobroczyńcy i …
Nasi Drodzy Parafianie!

W intencji naszych dobroczyńców została odprawiona Msza św. podczas pierwszego dnia zimowiska.

Zobacz inne

Nabożeństwa wielkopostne

Zapraszamy na wielkopostne nabożeństwa.